Varasto kuntoon
2 viikossa

Olemme sitä mieltä, että varaston kuntoonlaitto ei saa olla hankalaa eikä kallista. Siksi kehitimmekin täysin uuden tuotteen varastonhallintaan.

attune_iLO_Lite_valk

on kompakti ja ketterä ratkaisu varaston toimintojen tehostamiseen. Sen avulla on mahdollista saavuttaa jopa satojentuhansien eurojen vuosisäästöt! Mikä parasta - toimitamme ratkaisun 2 viikossa!

inventointi_otto_ja_palautus

 

Kysymyksiä sinulle, jonka vastuulla on varasto ja sen toimintojen johtaminen

Kuinka varastonne voi? Aiheuttaako se sinulle useimmiten päänsärkyä?

varasto_kaaos

  1. Onko teillä halua tehostaa ja kehittää toimintaanne?
  2. Tuntuisiko hyvältä saada rahallisia säästöjä myös siitä, että varastossa kaikki sujuu virheettä ja tavarat löytyvät paikaltaan?
  3. Onko mielessä, miksi naapurifirmalla porskuttaa hyvin ja teillä ei? Kuinka siis parantaa kilpailukykyä?
  4. Onko varasto sotkuinen ja tavarat hukassa? Löydättekö sieltä, mitä olitte hakemassa ja kuinka nopeasti?
  5. Onko tavaroiden varastosta otto ja palautus kynän ja paperin varassa? Seuraako kynä-paperi -metodista usein virheitä esimerkiksi saapuvien tai lähtevien tavaroiden osalta?
  6. Kuluuko inventointiin aivan liian paljon aikaa? Miltä kuulostaisi, jos sen tekemiseen menisi 50 % vähemmän aikaa?​
  7. Kehuvatko asiakkaat usein teitä ripeistä ja virheettömistä toimituksista? 

Resonoivatko nämä kysymykset? Siinä tapauksessa jatka lukemista, kerromme hieman lisää uudesta tuotteestamme, jonka voimme toimittaa teille 2 viikossa!

 

rullakko_attune_ilo_ilman_dataa

 

Kaikki tapahtuu 2 viikossa

2 viikon toimitusaika tarkoittaa, että myöskään sinun ja tiimisi aikaa ei kulu kuin pieni hetki koko systeemin käyttöönottoon. Useat asiakkaamme arvostavat juuri tämän seikan erittäin korkealle - onhan totuttu siihen, että kaikki järjestelmäprojektit aiheuttavat  järkyttävän paljon hikeä ja kyyneleitä sekä vievät tuhottomasti aikaa ja rahaa.

Ketterä ja kompakti ratkaisu varaston toimintojen pyörittämiseen

Ketterässä ja kompaktissa ATTUNE iLO Lite -ratkaisussa on juuri ne olennaiset perustoiminnot, joita päivittäisessä varastotyössä tarvitaan.

Ominaisuudet tuovat mukanaan paljon hyötyjä. Esimerkiksi inhimilliset virheet kuten kirjoitus- ja näppäilyvirheet eliminoituvat. Työtehtävät on hoidettavissa virheettömämmin ja huomattavasti nopeammin. Eikä haittaa ole siitäkään, että työnteko on miellyttävämpää. 

 

inventointi_otto_ja_palautus

Yli 30-vuotisen kokemuksemme mukaan tiedämme, että seuraavilla ominaisuuksilla, jotka ovat ratkaisun perustoimintoja, pyöritetään erittäin tehokkaasti pientä tai keskisuurta varastoa. 

  • Otto- ja palautustoiminto 
    Kerää tai nouda varastossa olevat nimikkeet ja tee kirjaukset suoraan mobiililaitteella. Toiminnolla varmistetaan oikeat saldot varastossa ja tarvittaessa kohdennetaan tuotteet oikeaan varastopaikkaan.
  • Inventointi
    Inventoi mobiilissa kaikki tuodut saldot ja nimikkeet. Hyödyntämällä jatkuvaa inventointia ei koko henkilöstöä tarvitse varata inventoinnin tekemiseen, vaan se pystytään suorittamaan osana normaalia varastotoimintaa.
  • Varastopaikkojen hallinta
    Hallinnoi kaikkia nimikkeitäsi WEB-pohjaisessa taustajärjestelmässä samanaikaisesti. 

 

Kuinka paljon rahaa säästyy, kun asiat tehdään oikein ja nykyaikaisin menetelmin?

1) Säästä jopa 7.000 euroa jokaista inventointikertaa kohti

Kauan teillä menee inventointiin aikaa? Liian kauan? Teettekö inventoinnit tuplakirjauksin eli kynä-paperi-menetelmää käyttäen, jonka jälkeen kirjaukset viedään pääjärjestelmään? Tekemällä tämän työn mobiililaitteella suoraan pääjärjestelmään puolitatte turhan työajan. Tämä tarkoitti eräällä asiakkaallamme jopa 7.000 euron säästöjä jokaista inventointikertaa kohti.

2) 50.000 euron vuosisäästöt, kun aikaa ei kulu turhaan etsimiseen

Käytetäänkö teillä kuinka paljon aikaa etsimiseen? Tiedätkö reaaliaikaisesti montako kappaletta tiettyä tuotetta varastossa on? Jos 5 henkilöä käyttää 2 tuntia päivässä aikaa tuotteiden etsimiseen tai kirjaamiseen, tarkoittaa se jopa 50 000 euron lisäkustannuksia sivukuluineen. ATTUNE iLO Lite -ratkaisulla poistetaan inhimilliset virheet ja saadaan jopa 50 000 euron vuosisäästöt.


 

3) Uuden varastotyöntekijän perehdytys käy nopeasti ja saavutat 500 euron säästön jokaisen kohdalla

Monta kertaa vuodessa perehdytätte uusia varastotyöntekijöitä? Onko sesonkikausina paljonkin perehdytettäviä? Vähennä perehdytykseen kuluvaa työaikaa ATTUNE iLO Lite -ratkaisun avulla, jolloin uudet asiat eivät ole enää perehdyttäjän muistin varassa vaan järjestelmä ohjaa ja opettaa uuden työntekijän työhön. Työaikaa vapautuu useampi päivä/työntekijä.


 

4) Ja toiset 50.000 euroa säästät, kun vapautat sitoutuneen pääoman

Kuinka paljon teillä on varastoon sitoutunutta pääomaa? ATTUNE iLO Lite -ratkaisun ansiosta voitte luopua tuotteiden hamstrauksesta -  enää ei tarvitse tilata tuotteita varalta valmiiksi varastoon. Tuloksena huomattavasti pienemmät varastoarvot sekä sitoutunut pääoma.

 

Hinnat ja tuotteen sisältö

"Yhden luukun taktiikalla" toimitamme kaiken  tarvittavan - näin saat toimituksen sekä ripeästi että asiallisella hinnalla, kun turhia välikäsiä ei ole toimitusketjun missään vaiheessa. 

ATTUNE iLO  Lite -versio sisältää:

  • otto- ja palautustoiminnot 
  • varastopaikkojen hallinnan
  • mobiililaitteen
  • käyttökoulutuksen
  • ylläpito- ja tukipalvelut

1170 € (alv 0 %)

Onhan merkinnät kunnossa? Tuote- ja varastopaikkamerkinnät

Oletuksena on, että seuraavat asiat ovat jo entuudestaan kunnossa:

  • viivakoodien tulostus
  • tuotemerkinnät
  • varastopaikkojen merkinnät

Mikäli näin ei ole, saat tässäkin tapauksessa meiltä apua - toimitamme teille merkintäratkaisun.

Attune_ilo_kaavio-1
Toimitusprosessi

Toimitus 2 viikossa

Toimitamme ATTUNE iLO Lite -ratkaisun 2 viikossa. Tämä edellyttää, että merkinnät ovat kunnossa.

  • Laitteet toimitetaan teille esiasennettuna ja käyttövalmiina postilla.
  • Taustajärjestelmän tunnukset ja käyttöohjeen saat sähköpostitse.

​​Vaatiiko toimintasi isompaa projektia? Tutustu laajempaan ratkaisuun ATTUNE iLO:on!

TAKUULLA HYVÄT KAUPAT:

"Pääset meistä irti 1 kk irtisanomisajalla"

Mikäli jostain syystä et olisi tyytyväinen hankintaasi.

asiakastyytyväisyystakuu_sydan-1

 

Nimetön suunn.malli (21)

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein tämän tuotteen kohdalla.  Toivottavasti löydät niistä avun. Jos kuitenkin käy niin, että kysymys jää ilmaan, otathan yhteyttä suoraan meihin.

Mikä ihmeen ATTUNE iLO Lite?

  • Attune iLO Lite on pk-yrityksille tarkoitettu kevyt varastonhallintajärjestelmä, joka on suunniteltu sujuvoittamaan asiakkaidemme työtä niinettä he voivat luopua vanhoista kirjaustavoista ja tehostaa toimintaansa.
  • Attune iLO Lite pitää sisällään toiminnot otto/palautus, inventointi, varastopaikkojen hallinta. Jos tarve on lisätoiminnoista, ole erikseen yhteydessä.

Voinko tuoda tietoja toisesta järjestelmästä?

  • Kyllä. Attune iLO Lite –versioon voit tuoda tuotedataa ja saldotiedot CSV-muodossa.
  • Jos tarvitset integraatioita toiseen järjestelmään ota yhteyttä.

Pystynkö demoamaan iLO Lite:a itse?

  • Olet tervetullut Finn-ID:lle testaamaan ja tutustumaan järjestelmään. Asiantuntijamme voi myös esitellä järjestelmää etänä.

Miten saan ATTUNE iLO Liten käyttöön?

  • Taustajärjestelmän tunnukset saat sähköpostitse ja laitteet toimitelentaa_attune_ilo-1taan esiasennettuna ja käyttövalmiina.
  • Attune iLO Liten tilaukseen sisältyy käyttöönottopalaveri ja opastus tuotteeseen ja laitteisiin.
Kiinnostuitko?

Haluatko keskustella ATTUNE iLO Lite -tuotteesta tai tehdä tilauksen?

Täytä tiedot ja olemme yhteydessä - sovitaan tarkemmin kuinka edetään!

 

alylasit_FI_yes